SUPfit ~ ελ

SUP ~ Stand Up Paddle ~ Flexibility / Stretching

Προτείνεται να κάνετε κουπί για λίγο…έπειτα να ακολουθήσετε stretching!  Χωρίς ένταση…απαλά!

Stretch για 10 λεπτά και μετά συνεχίζετε με την γυμναστική.  Όταν τελειώσετε το ιδανικότερο είναι να αφιερώσετε άλλα 10  λεπτά για stretching που βοηθά σε αποκατάσταση και καλή ευλιγισία.

SUP_flex_Cyprus (13)

SUP_flex_Cyprus (16)

SUP_flex_Cyprus (15)

SUP_flex_Cyprus (14)

SUP_flex_Cyprus (17)

SUP_flex_Cyprus (18)

SUP_flex_Cyprus (19)

SUP ~ Stand Up Paddle ~ Fitness

 Εκγύμναση: Κοιλιακοί 1

Ως γενικός κανόνας όταν το στήθος κινείται προς τα πόδια, γυμνάζονται περισσότερο οι πάνω κοιλιακοί.
Δεν ερχόμαστε πολύ ψηλά για να μην καταπονούμε την πλάτη μας και αποφεύγουμαι να τραβάμε το κεφάλι με τα χέρια.

SUP_fitness_Cyprus (5)

Εκγύμναση: Κοιλιακοί 2

Ως γενικός κανόνας όταν το πόδια κινούνται προς τα στήθος, γυμνάζονται περισσότερο οι κάτω κοιλιακοί.
Φέρνουμε τα πόδια στις 90 μοίρες, από εκεί τα αφήνουμε να κατέβουν στις 45 μοίρες αργά αργά και ύστερα ανεβάζουμε…αποφεύγουμε να κινούνται τελείως κάτω για να μην εξασκούμαι πίεση στην πλάτη.

SUP_fitness_Cyprus (6)

Εκγύμναση: Κάμσεις A

Παίρνουμε την στάση των κάμσεων.  Τα χέρια είναι σε γροθιές και όχι με ανοικτές τις παλάμες γιατί μπορεί να τραυματίσουμε τον καρπό όταν τα χέρια βρίσκονται ανοικτά στην σανίδα (το ίδιο ισχύει και στο έδαφος).  Με το να έχουμε τα χέρια σε γροθιές κερδίζουμε μερικά εκατοστά για μια πιο ολοκληρωμένη εκγύμναση.  Για περισσότερη ισορροπία ανοίγουμε τα πόδια μας!

SUP_fitness_Cyprus (4)

Εκγύμναση: Κάμσεις A

Παίρνουμε την στάση των κάμσεων.  Τα χέρια είναι σε γροθιές και όχι με ανοικτές τις παλάμες γιατί μπορεί να τραυματίσουμε τον καρπό όταν τα χέρια βρίσκονται ανοικτά στην σανίδα (το ίδιο ισχύει και στο έδαφος).  Με το να έχουμε τα χέρια σε γροθιές κερδίζουμε μερικά εκατοστά για μια πιο ολοκληρωμένη εκγύμναση.  Για περισσότερη ισορροπία ανοίγουμε τα πόδια μας!

SUP_fitness_Cyprus (3)

SUP_fitness_Cyprus (2)

Headstand

Headstand needs to be performed correctly so that it cannot create fatigue.  Take your time and don’t rush…you do not have to achieve it within a few minutes…give it time and one day…:)

Headstand A: Φέρνουμε τα πόδια όσο πιο κοντά μπορούμε

SUP_flex_Cyprus (20)

Headstand B: Σηκώνουμε τα πόδια έχοντας τα λυγισμένα

SUP_flex_Cyprus (21)

Headstand C: Αφού βρούμε την ισορροπία σιγά σιγά ξεκινούμε να τα τεντώνουμε

SUP_flex_Cyprus (12)

Headstand D: Voila…τα έχετε καταφέρει 🙂

Υ.Γ.  Επενδύστε χρόνο και μην βιάζεστε…όλα χρειάζονται τον χρόνο τους.  Η Ιθάκη είναι ο προορισμός, η πορεία μετράει!

SUP_flex_Cyprus (1)